نرم افزار حسابداری تولیدی سپیدار سیستم

نرم افزار حسابداری تولیدی سپیدار : بسته تولیدی نرم افزار سپیدار ویژه صنایع مونتاژ و بسته بندی ، امکان محاسبه بهای تمام شده مواد اولیه را به سادگی در اختیار شما قرار می دهد. اطلاع از بهای تمام شده کالاها به شما کمک می کند تا از اتلاف منابع جلوگیری کنید، بر اساس برآورد دقیق هزینه‌‎های تولید نسبت به قیمت گذاری بهینه محصولات اقدام کنید و درنهایت، امکان رقابت پذیری محصولات خود را با سایر رقبا افزایش دهید. این بسته شامل 7 سیستم حسابداری، دریافت و پرداخت، تولید، تامین کنندگان و انبار، مشتریان و فروش، حقوق و دستمزد و دارایی ثابت است که پاسخگوی شرکت های تولیدی در صنایع مونتاژ و بسته بندی است.

پخش ویدیو
چرا نرم افزار حسابداری تولیدی سپیدار؟
  • آگاهی از انحراف مصرف مواد و محل ضایع شدن تولیدات؛ کاهش اتلاف مواد اولیه
  • کنترل خروج مواد اولیه از انبار و ورود محصولات به انبار محصول؛ افزایش کنترل داخلی
  • آگاهی دقیق از موجودی انبار مواد اولیه؛ برنامه‌ریزی دقیق خرید مواد اولیه برای تولید
  • پیش‌بینی تولید؛ انتخاب بهینه‌ترین روش استفاده از موجودی مواد اولیه
  • ثبت سربار و دستمزد برآوردی هر سفارش و محاسبه‌ی هزینه‌های مواد اولیه؛ محاسبه‌ی راحت بهای تمام شده‌ی هر محصول
  • تعیین حداقل و حداکثر موجودی برای هر کالا؛ شناسایی به موقع کالاهای نیازمند سفارش و مدیریت موجودی انبار
  • انبارگردانی و صدور تگ انبار؛ شناسایی کسری و اضافات انبار و کنترل موجودی
سیستم‌های بسته تولیدی سپیدار
سوالات متداول پیش از خرید
پاسخگوی سوالات شما در همه مراحل تصمیم‌گیری و خرید نرم‌افزار حسابداری تولیدی سپیدار هستیم

مناسب شرکت های کوچک و متوسط تولیدی می باشد و تمام امور شرکت های تولیدی را میتوان با نرم افزار سپیدار انجام داد.

دارای 8 سیستم، سیستم حسابداری، دریافت و پرداخت، تولید، دارایی ثابت، حقوق دستمزد، انبار داری،مشتریان و فروش، سیستم ارتباط با سامانه مودیان پاسخ گوی شرکت های خدماتی است.

بله نصب و راه اندازی تمام نسخه های سپیدار با هماهنگی توسط نمایندگی سپیدار انجام میشود

نرم افزار حسابداری تولیدی سپیدار، مدیریت درست کارگاه‌ها و کارخانه‌ها

حسابداری در شرکت‌های تولیدی اهمیت بسیار زیادی دارد. محاسبه قیمت تمام‌شده کالا، مدیریت کالاها در انبار و کاهش هزینه‌های تولید از مهم‌ترین چالش‌های شرکت ها و کارگاه هایی است که به تولید کالا مشغول هستند. تنها به کمک یک نرم افزار حسابداری تولیدی سپیدار دقیق و کارآمد است که می‌توان مشکلات را حل و کارگاه را به بهترین شکل ممکن اداره کرد.

نرم افزار سپیدار سیستم، بهترین نرم افزار حسابداری برای کارگاه تولیدی

شرکت سپیدار سیستم با درک مشکلات و چالش‌های واحد حسابداری کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولید کالا، اقدام به طراحی بهترین نرم افزار حسابداری برای کارگاه‌های تولیدی کرده است. در طراحی این نرم افزار سعی شده که تمامی امکانات و قابلیت‌های کاربردی برای مدیریت درست هزینه‌ها و کالاها لحاظ شود. به طوری که در عین سادگی، گره از کار شرکت‌های تولیدکننده باز کند. با کمک این نرم افزار به سادگی می‌توانید هزینه‌های کارگاه خود را مدیریت کنید.

برای تهیه نرم افزار حسابداری شرکت تولیدی با ما تماس بگیرید

سپیدار سیستم با سال‌ها تجربه درخشان در طراحی و تولید انواع نرم افزار حسابداری، همواره در کنار شما است. سپیدار ارائه کننده یک بستر کامل از نرم‌افزارهای حسابداری است. محصولات ما در قالب نرم افزار حسابداری فروشگاهی ، شرکتی، خدماتی و پیمانکاری متناسب با نیاز کسب و کارهای مختلف طراحی شده و به شما کمک می‌کند که به بهترین شکل واحد حسابداری شرکت خود را مدیریت کنید.

برای خرید نرم افزار سپیدار نسخه تولیدی  با ما تماس بگیرید. نرم افزار حسابداری تولیدی سپیدار سیستم به همراه خدمات آموزشی و پشتیبانی ارائه می‌شود. شماره  02181022222 تماس حاصل کنید.